GS Servis
GS Servis
výstupy
- Služby pro udržení souladu s GDPR = ZÁRUKA = GARANČNÍ SERVIS
- trvalý přístup k odborné pomoci (HELP DESK A HOT LINE)
- služby Pověřence
- roční aktualizace dokumentace i nastavení procesů
Obsahuje
- hot line a help desk služba v průběhu roku (odborná konzultace nových zpracování OÚ případně změny)
- povinna roční verifikace procesů a dokumentace (nová analýza rizik vč. případné aktualizace dokumentace)
- povinné roční proškolení v oblasti GDPR a interní audit
- krizová komunikace při incidentu (řízení procesu po indikaci incidentu)
- službu Pověřenec (ustanovení pověřence je podmínkou pro převzetí komunikace s dozorovým úřadem)
- smluvní garanci - ručení za závazky vzniklé klientovi chybou poradce (financování zastoupení ve všech případných sporech včetně refundace případné správní sankce nebo náhrady škody)
Neobsahuje
- GS ANALÝZU (GSA) - analýza zpracování osobních údajů s doporučením opatření pro soulad s GDPR
- GS IMPLEMENTACI (GSI) - dozor nad implementací opatření pro dosažení souladu s GDPR
- nezávislý audit souladu s GDPR (audit je povinný z důvodu garance = záruky = pojištění)