GS Servis

GS Servis

výstupy
  1. Služby pro udržení souladu s GDPR = ZÁRUKA = GARANČNÍ SERVIS
  2. trvalý přístup k odborné pomoci (HELP DESK A HOT LINE)
  3. služby Pověřence
  4. roční aktualizace dokumentace i nastavení procesů
Obsahuje
  • hot line a help desk služba v průběhu roku (odborná konzultace nových zpracování OÚ případně změny)
  • povinna roční verifikace procesů a dokumentace (nová analýza rizik vč. případné aktualizace dokumentace)
  • povinné roční proškolení v oblasti GDPR a interní audit
  • krizová komunikace při incidentu (řízení procesu po indikaci incidentu)
  • službu Pověřenec (ustanovení pověřence je podmínkou pro převzetí komunikace s dozorovým úřadem)
  • smluvní garanci - ručení za závazky vzniklé klientovi chybou poradce (financování zastoupení ve všech případných sporech včetně refundace případné správní sankce nebo náhrady škody)
Neobsahuje
  • GS ANALÝZU (GSA) - analýza zpracování osobních údajů s doporučením opatření pro soulad s GDPR
  • GS IMPLEMENTACI (GSI) - dozor nad implementací opatření pro dosažení souladu s GDPR
  • nezávislý audit souladu s GDPR (audit je povinný z důvodu garance = záruky = pojištění)